برگزاری جلسه کمیسیون پزشکی تشخیص نوع و شدت معلولیت در بهزیستی بوکان

مدیر بهزیستی شهرستان بوکان از برگزاری ۳۰ جلسه کمیسیون پزشکی تشخیص نوع و شدت معلولیت در این اداره از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی بوکان ،

مسعود شجاعی ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان در این باره گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های  انجام شده در سالجاری ، جلسات کمیسیون پزشکی در این شهرستان به صورت منظم و مستمر برگزار و افراد دارای معلولیت پس از تأیید در کمیسیون پزشکی، از حمایت های مستمر بهزیستی برخوردار شدند.
شجاعی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۳۰ جلسه کمیسیون پزشکی تشخیص نوع و شدت معلولیت در اداره بهزیستی شهرستان بوکان برگزار شد که طی آن بالغ بر ۱ هزار پرونده توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تایید کمیسیون پزشکی شرط اول دریافت خدمات توانبخشی از سازمان بهزیستی است افزود: تایید معلولیت افراد منوط به تشخیص کمیسیون پزشکی، تشخیص نوع و تعیین شدت معلولیت است که توسط اعضای  کمیسیون سنجیده می شود.رئیس بهزیستی شهرستان بوکان معلولیت ها را در ۶ گروه عمده و شایع از جمله اختلالات جسمی، حرکتی، ذهنی، بینایی، شنوایی، گفتاری، اعصاب و روان و چند معلولیتی برشمرد و افزود: شدت معلولیت هر گروه در چهار سطح خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید تعیین می‌شود.
گفتنی است سی مین جلسه  در سال جاری برگزار و ۴۰ پرونده پزشکی تشخیص و تعیین نوع و شدت معلولیت جهت استفاده متقاضیان از حمایتهای بهزیستی بررسی شد.

کد خبر 113251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد